On möödunud 18 aastat Google Adwords’i saabumisest, mis tähendab, et on aeg muutuseks. Võrreldes 18 aasta taguse ajaga, on meie harjumused muutunud. Me kasutame nutiseadmeid igapäevaselt ning suur osa turundusest ja reklaamist on suunatud just nendele seadmetele. Samuti on kasvanud otsingumootorite roll digitaalses turunduses ning sotsiaalmeedia on muutumas eraldiseisvaks otsingumootoriks. Seda kõike silmas pidades on Google läbi viimas uuendusi oma turundusteenuste brändingus ning funktsionaalsuses.

Google’i eesmärk on muuta reklaami- ja turundusteenused lihtsaks, integreerides mitmed eraldi seisvad platvormid üheks funktsionaalseks ning lihtsakts keskkonnaks. Nüüdsest kannab Google Adwords nime Google Ads ning Double Click reklaamitööriistad on saanud osaks Google Marketing Platform’ist.

Pikema ülevaate muudatustest leiad siit