Turunduslikud erilahendused ehk Brand engagement solutions , loovad võimaluse brändil kliendiga suhelda. Selle keskmeks on positiivne emotsioon. Meile kõigile ju meeldib kogeda midagi uut ja huvitavat. Kui sellega kaasneb ka n.ö. Wow faktor, siis on loodud emotsioon, millest klient räägib edasi. See kõik aitab luua brändi kuvandit. Aktiivselt kasutavad selliseid erilahendusi tuntud kaubamärgid, kes soovivad teistest eristuda. Tihti võib neid lahendusi näha messidel, kuid samuti erinevates kampaaniates, brändisündmustel jne.

Olen varasemalt loonud turunduslike erilahendusi tuntud brändidele nagu Telia, Lexus, Tuborg, IBS – Investment Bank of Switzerland jne. Tehnoloogia võimaldab tänapäeval anda edasi positiivset emotsiooni. Mis kõige olulisem, sellega saab edasi anda ka informatsiooni toote või teenuse  kohta. Tänapäeval on populaarne virtuaalreaalsuse ja liitreaalsuse kasutamine, mis võimaldab kliendile pakkuda midagi uut ja huvitavat. Suuremad projektid on aga kombinatsioon erinevatest tehnoloogiatest:

  • masinnägemine
  • projektsioontehnoloogia
  • holograafia
  • robootika
  • mehhaanika
  • virtuaal- ja liitreaalsus
  • multi-touch tehnoloogia

Need turunduslikud erilahendused on keerukad, kuid kindlasti aitavad nad edasi anda brändi olemust, kommunikatsiooni ning samuti pakuvad kliendile mingit emotsiooni. Mis kõige olulisem, need on lahendused, mis paneb kliendid brändist rääkima.

Siin on mõned näidislahendused, mida on kasutanud tuntud kaubamärgid oma kampaaniates:

https://www.youtube.com/watch?v=Go9rf9GmYpM